منم محمد طاها انشالله صاحب اسمشون مواطبشون باشه
خیلی اسم قشنگیه واقعا. ما هم اسم امیرعلی رو برای پسرمون انتخاب کردیم. 😍🥰
خیلی زیباست😍 انشاءالله زیر سایه امیرالمومنین ناندار و سلامت و عاقبت بخیر بشه
خدا به اون بنده خدایی هم که دیسلایک داده، عقل رفتهشو برگردونه
عزیرم مبارکش باشه
چه اسمی قشنگ تر از اسم اقامون😍❤
نامدار باشه عزیزم
خیلی اسم قشنگیه 😍منم خیلی دوست داشتم بزارم امیر علی ولی چون اسم همسرم امیررضاس نذاشتم 😬
عزیزم نامدار باشه
خیلی اسم قشنگیه
مبارک باشه عزیزم🌹 ماهم گذاشتیم امیرحسن🙂 ان شاءالله که سالم و سلامت بغل بگیریم نی نیارو
😍😍😍
نامدار باشه عزیزم🥰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.