۱۰ پاسخ

منم محمد طاها انشالله صاحب اسمشون مواطبشون باشه

خیلی اسم قشنگیه واقعا. ما هم اسم امیرعلی رو برای پسرمون انتخاب کردیم. 😍🥰

خیلی زیباست😍 ان‌شاءالله زیر سایه امیرالمومنین ناندار و سلامت و عاقبت بخیر بشه

خدا به اون بنده خدایی هم که دیسلایک داده، عقل رفته‌شو برگردونه

عزیرم مبارکش باشه

چه اسمی قشنگ تر از اسم اقامون😍❤
نامدار باشه عزیزم

خیلی اسم قشنگیه 😍منم خیلی دوست داشتم بزارم امیر علی ولی چون اسم همسرم امیررضاس نذاشتم 😬

عزیزم نامدار باشه
خیلی اسم قشنگیه

مبارک باشه عزیزم🌹 ماهم گذاشتیم امیرحسن🙂 ان شاءالله که سالم و سلامت بغل بگیریم نی نیارو

😍😍😍

نامدار باشه عزیزم🥰

سوال های مرتبط

مامان شازده کوچولو💙 مامان شازده کوچولو💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دوقلوهای بامزه مامان دوقلوهای بامزه هفته سی‌ام بارداری
مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی روزهای ابتدایی تولد
مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری