علی
من همیشه میگفتم اسم بچم میذارم علی اما شوهرم علی شد😂
علی خالی🫡
امیر علی
علی
علی...
اسم علی به تنهایی خیلی باصلابت و قشنگه و کلا به نظرم دو بخشی نذار،اکثرا یکیشو صدا میزنن.من خانواده شوهرم همه اسمشون دو بخشیه و اسم هیچکس کامل صدا زده نمیشه.
علی ....
من که اگه خدا بخواد میذارم علی چون کلا اسم دو بخشی دوست ندارم
علییی
علی،،،
من ترجیحم اسم های تک بخشیه، دهه هفتاد خیلی رو بورس بود ولی بعد دیدن هیچ وقت کامل صدا زده نمیشن کم شدن
من علی بیشتر دوست دارم بازم به سلیقه خودت
علی.
امیر علی
امیرعلی
علی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.