از علی قشنگتر مگه داریم تو دنیا
منم میخوام بزارم امیرعلی
به عشق مولا علی
خیلی قشنگه
بلللله خیلی قشنگه 🌹🥰
بله خیلی
منم ب احتمال زیاد یا علی میزارم یا امیرعلی
اره خیلی منم اگه اسم بابام امیرعلی نبود اسم پسرمومیزاشتم امیر علی
👍😍😍
خیلیم قشنگه گلم
اره قشنگه منم میخوام بزارم امیرحسین
اره خیلی منم میخوام بزارم امیر محمد
نامدار باشه خیلی قشنگه❤️
بله خیلی قشنگه پسر منم اسمش امیرعلی 😍
خیلییی
هیچوقت قدیمی نمیشه
خیلی قشنگه عزیزم نامدار باشه
اگه ایندفعه هم نینیم پسر بود یا میزاشتم امیر علی یا امیرعباس🥹🥹به نظرم این دوتا اسم خیلی ارامش و به حس خوبی دارن
بله عزیزم اسم دار باشه ان شاءالله
مهم سلیقه پدر مادره که چه اسمی ب دلشون بشینه😍😘
منم احتمال زیاد بزارم درسا با اینکه قدیمی هست ولی معنی قشنگی داره
خیلی قشنگه
بله بله
خیلی قشنگه
اره خیلی♥️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.