تصمیم گرفتم اسم پسرمو بزارم امیر علی قشنگه خانما؟

۲۱ پاسخ

از علی قشنگتر مگه داریم تو دنیا

منم میخوام بزارم امیرعلی
به عشق مولا علی

خیلی قشنگه

بلللله خیلی قشنگه 🌹🥰

بله خیلی

منم ب احتمال زیاد یا علی میزارم یا امیرعلی

اره خیلی منم اگه اسم بابام امیرعلی نبود اسم پسرمومیزاشتم امیر علی

👍😍😍

خیلیم قشنگه گلم

اره قشنگه منم میخوام بزارم امیرحسین

اره خیلی منم میخوام بزارم امیر محمد

نامدار باشه خیلی قشنگه❤️

بله خیلی قشنگه پسر منم اسمش امیرعلی 😍

خیلییی
هیچوقت قدیمی نمیشه

خیلی قشنگه عزیزم نامدار باشه

اگه ایندفعه هم نینیم پسر بود یا میزاشتم امیر علی یا امیرعباس🥹🥹به نظرم این دوتا اسم خیلی ارامش و به حس خوبی دارن

بله عزیزم اسم دار باشه ان شاءالله
مهم سلیقه پدر مادره که چه اسمی ب دلشون بشینه😍😘
منم احتمال زیاد بزارم درسا با اینکه قدیمی هست ولی معنی قشنگی داره

خیلی قشنگه

بله بله

خیلی قشنگه

اره خیلی♥️

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی روزهای ابتدایی تولد
مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری
مامان رادوین و رایان مامان رادوین و رایان هفته سی‌ونهم بارداری