۴ پاسخ

کلا من با رابط شیر میدم چونک پسرم سینه‌ای خودمپ نگرفت مجبور شدم با رابط بدم

رابط سینه چیه ؟

من ک گرفتم بلد نبودم کار کنم انداختم دور😂

من چون نوک سینه نداشتم خیلی بکارم اومد
ی بارم زخم شده بود نوک سینم استفاده کردم سه روز تا خوب بشه
عالی بود

سوال های مرتبط

مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی
مامان ماهان🥰 مامان ماهان🥰 ۸ ماهگی
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی