یسری اسما کردیه باید کرد باشی تا قشنگ باشه بزات مثل دیاکو😐
آران
داریا
اره منم هیچی به دلم نیست خیلی بده😞
خودم جدیدا بین
آریو هیرمان آرن دایان دیاکو
گیرکردم😆
حامی هیرمان هامین دیار آروان آرسام علیسام علیراد سبحان مهرسام نیکان فراز فرهان مهبد فربد سهیل کارن یزدان نویان آراد آراز برسام رادمان رایان
اومیدوارم اسم باب میلتو پیدا کنی🩵
بعد ک انتحاب کردی بگو🥲
تو قسمت ابزارها انتخاب اسم نگاه کن
آدرین ،آرن ،لیام،تیام ،رهام
دیار
آریا
کوروش
آرش
رادمان
این اسم به نظرم به خاطرم اسم رادمان پورماهک که زبانمون رو از نابودی نجات داد خاصه. کلا هم قشنگه. معنیشم جوانمرد و سخاوتمند
منممم🥲
ماهان شاهان روهان
منمممم
سایت نام نیکو باز میشد یا اینستا خوب بود😑
کارن
نامدار
نویان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.