۱۰ پاسخ

۴۰روزگی
هزینشم ۶۰۰

من ۳۵ روزگی سوراخ کردم خیلی زودم خوب شد
تا الان نخ انداختم که گوشواره اذیتش نکنه فردا میخام گوشواره هاشو بندازم😁
الان بهترین موقعس چون هم کوچیکه نمیفهمه هم چون گوشتش نرمه زود خوب میشه

ن اصل ااا الان سوراخ کن بهتره هیچی نمیفهمه

سوراخ نمیکنم گوشش رو انشاالله بزرگ شد خواست میکنیم

داییش دیروز برد سوراخ کرد ۶۰۰ شد اصلا از خاب بیدار نشد

بچه خواهرم 17 روزش بود راحت بود اولش ی ضره گریه کرد شیر خورد آروم شد

بنظرم زودتر تا متوجه نیست سوراخ کن بچه ابجیم 8/9ماهش بود سوراخ کردن نمیزاشت کج و کوله شد خیلی پایین سوراخ شد ولی بچه همسایمون2ماهگی گفت اصلا گریه هم نکرد با انژیوکت خیلی خوبه سوراخ کنی درد نداره

من همچین که یک ماهش شد
دختر داداشم هفته پیش ک سه ماهش شد ۷۰۰گرفت.

من 2ماهگی سوراخ کردم

به این زودیا سوراخ نکنین گناه داره کوچولوعه خابیدنی گوشاشم اذیت میشه اگه گوشواره بندازین

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی
مامان ماهلین ❤️ مامان ماهلین ❤️ ۳ ماهگی
مامان سامیار و دلسا مامان سامیار و دلسا ۵ ماهگی
مامان مرسانا و تودلی مامان مرسانا و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری