نه از نمودار بالاتره یک کیلو
تپل محسوب میشه
خوبه دیگههه ماشاالله
تو غصه میخوری اونجوری باشه ما باید خودکشی کنیم
واقعا جدی میگید ک غصه میخورید؟
وای از دست شما ماماها
کجاش کمهآخه
حالا غصه هم میخوری🙄
شوخی میکنی🤔🤔😂😂 الان اومدی بهمون پوز میدی که بچه ات تپله
پسر من یک هفته دیگه ۹ ماهش کامل میشه ولی ۷۸۰۰ ئه😅
من پسرم ۹کیلوعه 😂حرص خوردن داره وزنش خوبه
عالیه
ن عالیه اتفاقا روی نمودار ماشالله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.