جیگرا بچم ۹ ماه ۳ هفتشه
وزنش ۱۰۸۰۰ کم نیست خیلی غصه خوردم

۹ پاسخ

نه از نمودار بالاتره یک کیلو
تپل محسوب میشه

خوبه دیگههه ماشاالله
تو غصه میخوری اونجوری باشه ما باید خودکشی کنیم

واقعا جدی میگید ک غصه میخورید؟

وای از دست شما ماماها
کجاش کمه‌آخه
حالا غصه هم میخوری🙄

شوخی میکنی🤔🤔😂😂 الان اومدی بهمون پوز میدی که بچه ات تپله

پسر من یک هفته دیگه ۹ ماهش کامل میشه ولی ۷۸۰۰ ئه😅

من پسرم ۹کیلوعه 😂حرص خوردن داره وزنش خوبه

عالیه

ن عالیه اتفاقا روی نمودار ماشالله

سوال های مرتبط