۱۶ پاسخ

اول سلامتی ، من هر دو میوه رو دارم ، اما با احترام به پسر دارا ، خدایی دختر یه چیز دیگس 🥹🥹🥹🥹🥹

بچه فقط سالم باشه دختر همدم مادر
پسر مرد کوچیک مامان

من هر دوتاشو دارم خداییش برا من و پدرشون هیچ فرقی نداره همونقد برامون باارزش و عزیزن

نه اول سالم بودن بعد آدم بودن مهمه😂منظورم از آدم اینه شیطون لجباز نباشع ک مادر پیر میکنه

ن از اول مهم نبود
الانم ک دختر دارم بازم برام مهم نیس بعدی چی باشه

🙂 نه سالم باشه دخترش دارم
بازم یه نی نی تو راه دارم
نمیدونم جنسیتشو
😁 خدا کنه پسر بشه جنسم جور بشه

من دختر دوس داشتم خیلی خیلس .برا قرتی بازیاش و خوشگل موشگل کردنش 😂 برا همدم بودنش ولی الان جونم ب پسرم بنده . انقدر شیرینه ک دختر نشدنش یادم رفته

حقیقتا من همیشه دلم میخاست دوتا دختر یدونه پسر داشته باشم🫡فعلا یدونه دختر دارم ک واقعا خوشحالم از بابتش

اره من عاشق دخترم😍😍

نه اصلا
هردو دستمون امانته و قراره برن
ایشالا که اهل و بچه خوبی باشن🥲

نه مهم نیس واسم اصلا دختر پسر نداره ک بچه عشقهه

اره عزیزم خیلی دختر دوست داشتم و الان بهترین دوستمه ماشالا....
شکر خدا که ب خواستم رسیدم😍

اصلا نمیشه دختر و پسر رو باهم مقایسه کرد که بگی کدوم بهتره چون هرکدوم زیبایی های خودشون رو دارن و دوتا سیستم جدا هستن . قدیم بود که پسر رو واسه کار کردن میخواستن میگفتن پسر بهتره الان زمونه عوض شده

من روزی که فهمیدم دختره خیلی گریه کردم چون میترسیدم سرنوشتش مثل خودم شه برادرم میگفتدهر کی دختر دار شه باید سیاه بزنه در خونه اش . ولی،الان هررررر روز روزی چند بار میگم خدا را شکر که بهم دختر دادی از نعمتی که خدا بهم داده هر روز تشکر میکنم

سلامتی خیلیییی برام‌مهم

نه چرا باید مهم باشه

سوال های مرتبط

مامان ♥️♥️هانا مامان ♥️♥️هانا ۱ سالگی