۳ پاسخ

کنترل و قایم کن باهاش بازی گن

سرگرمش کن با چیزای دیگه...کتاب براش بخر...بفرستش حمام آب بازی کنه یا سینک ظرفشویی براش بگیر آب بازی کنه

پسر منم عاشق کارتونه مخالفتی باهاش ندارم اتفاقا تو این یکی دوماهی ک علاقه پیدا کرده کمتر اذیت میکنه😁بسی راضیم ولی بالشتشو دور میزارم دراز میکشه نگا میکنه در حد روزی دو۳ساعت مثلا صب ۱ساعت بقیه روزم همینجور روزایی ک خونه خودمونیم بیشتر نگا میکنه خونه مامانم بریم ک همش بیرونو سرگرم نگا نمیکنه هفته تقریبا ۳روز خونه خودمونیم نگا میکنه منم کاریش ندارم من خودم بچه بودم بکوب پا تلوزیون بودم

سوال های مرتبط