منم ساک گل پسرمو بستم 😍😍
ایشالا صحیح و سالم بگیرم بغلم ❤️

تصویر
۱۲ پاسخ

ان شاالله

بسلامتی. لباسا رو‌شستی؟

دو دست دیگه لباس بزار محض احتیاط ممکنه بالا بیاره یا خونی بشه🥺

ای جانم به سلامتی انشااا...🤲❤🌺

واییییییییییی برا منم دعا کن انشالله سالم بگیریمشون بغلمون منم اینجور ساک ببندم🥺🫀🫀

انشالله بسلامتی دنیا بیاد 😍

بسلااامتی
ساکت قشنگه چند گرفتی؟

از چند وقتی باید ساک ببندیم

إلهی عزیزم بسلامتی انشالله

لباساشو اتو کردی؟

ای خدا جواباشو😍 منم انشالله هفته بعد میبندم

سلام به سلامتی انشا الله

سوال های مرتبط