هرکسی یک مبلغی میگیره ،ماماهمراه من ۳ میلیون گرفت .خداخیرش بده.ارزونتر ازهمه وباوجدان
میگن ماما همراه تو بیمارستانا ممنوع شده کسی دقیق اطلاع داره؟
من ۳۳۰۰گرفتم قبل عید ۲۲۰۰ بود
من پرسیدم گفت 5خورده ی
فقط ماما همراه ۳۵۰۰
همراه کلاس و ورزش ۹ تومن که فک کنم برا شما کلاس دیر شده باشه
من ۴گرفتم
من پرسیدم گفت 3500
من ۳ تومن دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.