برای اخرین بار هرکی هرجوردوس داره وبه صلاح خودش میبینه
تا ابد سزارین
من انتخابم سزارین از اول به طبیعی فکر نکردم و اینک بستگی ب شرایط و بدن هر فرد داره و خب هزینه اش هم هست اگر مقدور بود برای همه سزارین انجام بدن با هزینه پایین بنظرم اکثر خانوما همینو انتخاب میکردن
من سزارین رو انتخاب کردم
من به بدن خودم سزارین میبینم و سزارین هم میشم
سزارین
سزارین
سزارین قطعا
منم هیچ وقت به طبیعی فکر نکردم،اطرافیانم سالهاست که کسی دیگه طبیعی نیاورده
زایمان اولم سزارین بود این رو هم سرارین میکنم
سزارین
من درد جفتشو کشیدم ولی سز شدم
پس تا ابد سزارینو انتخاب میکنم..
سزارین 😆
هیچکدوم😂😂
اولی طبیعی بودم اینم طبیعی میرم ایشالا اگ پول واقعن داری بودجت میرسه برو سز
طبیعی با اپیدورال👍
فقط سزارین
الان تو مطب دکترم و گفته لگنت رو معاینه میکنم ببینم طبیعی میتونی
نمیدونم بهش بگم همون سزارین میخوام یا بذارم معاینه کنه
تجربه اولمه نمیدونم 😬
من تا عمر دارم سزارین
طبیعی
طبیعی من بااین که آستانه دردم پاینه ولی
طبیعی شد
بعدش سرپا شدم
من به شدت از طبیعی می ترسم پس سزارین
عزیزم اگه لگنت خوب باشه خب طبیعی خیلی بهتره هم عوارضش کمتره هم بعدش دیگه دردی نداری حتما ب متخصصت بگو معاینت کنه ببینه لگنت مناسب طبیعی هست یا ن
من اولی طبیعی بودم اینم طبیعی میارم انشاالله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.