واسه آخرین بار طبیعی یا سزارین؟

۳۱ پاسخ

به نام خدا هیچکدام😫😂
دکمه گ. وه خوردم حامله شدم کجاست؟! 🤣

عزیزم این بسته به شرایط بارداریتون و نظر پزشکتون هست.مثلا من خودم طبیعی دوس دارم ولی طبق شرایطم دکترم مخالفه

سزارین وتمام

تاابد سزارین

سزارین

من انتخابم طبیعی هستش

قطعا سزارین 🫣

منم بيشتر دوس دارم طبيعى بشه

من سزارینیم
میگم طبیعی

طبیعی

دوس دارم طبیعی ولی نمیشه باید سزارین بشم .خودمم دکترم🙄

اگه توان زجر کشیدن چند ساعته رو داری طبیعی اگه نداری سزارین

من طبیعی بودم از سز وحشت دارم اصلا نمیخوام تحربش کنم

من انتخابم سزارینه دلیلم اینه که سزارین برای بچه سیف تره و مشکلی پیش نمیاد براش
ولی زایمان طبیعی خدایی نکرده اگه خوب پیش نره و بچه در کانال زایمان گیر کنه و یا دیر به دنیا بیاد دچار مشکلاتی میشه
نمی خوام به کسی استرس بدم ولی خب این دلیل منه
ان شاالله همه زایمان خوب و راحت داشته باشیم

سزارین

قطعا سزارین

اگر در خودت توان تحمل درد رو میبینی قطعا طبیعی، من قبلا تجربه داشتم ببین اون موقع درد خیلی زیاده اما بچه که میاد اصلا یهو برمیگردی به تنظیمات کارخونه، انگار نه انگار باردار بودی، سرحال و روپا ...
اما من خودم بعد از اون تجربه فهمیدم توان تحمل درد ندارم و فعلا نظرم رو سزارینه ولی از عوارض اونم میترسم...

تا ابد هیچکدام

طبیعی

سزارین

طبیعی

طبیعی بهتره چون زود سر پامیشی هم به خودت می‌رسی هم از بچه لذت میبری ولی سز ن بی حسی که بره تازه درد های تو شروع میشه

سزارین

طبیعی

طبیعی

طبیعی

دکترا خودشون سزارین میکنن بعد میگن طبیعی بیارین
من پروتر از این حرفام هر دکتری رفتم پرسیدم از ۴ تا دکتر یکیش طبیعی زاییده بود

من طبیعی

طبیعی

انتخاب من سزارین به نظر من هرکسی باید توان خودشو بسنجه من چون استرس میگیرم و ورزش هم‌نکردم توی بارداری فکرمیکنم سزارین برام بهترین گزینه است
اما خیلی ها هم هستن که طبیعی زایمان کردن و خیلی راضی هستن

سز.

سوال های مرتبط

مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان لیا🩷☃️ مامان لیا🩷☃️ ۳ ماهگی