بچه منم همینجوری دستو پاش سرده
پسر منم دست و پاش خیلی سردن ولی بدنش و سرش گرم
عادیه بچه منم همینجوریه چون خیلی دست و پا می زنن
پاهای حبه قندم همیشه یخ هستش، پرس و جو کردم میگن مهم بدنش هستش که باید گرم بمونه و یخ بودن پاهاش طبیعیه و مشکلی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.