۴ پاسخ

بچه منم همینجوری دستو پاش سرده

پسر منم دست و پاش خیلی سردن ولی بدنش و سرش گرم

عادیه بچه منم همینجوریه چون خیلی دست و پا می زنن

پاهای حبه قندم همیشه یخ هستش، پرس و جو کردم میگن مهم بدنش هستش که باید گرم بمونه و یخ بودن پاهاش طبیعیه و مشکلی نداره

سوال های مرتبط