۹ پاسخ

بیمارستان خصوصی ۴تومن گفته ب من

هزینش ۳۵۰۰بود من نگرفتم با شیاف در دم خیلی کم بود و قابل تحمل

من زنگ زدم بیمارستان خصوصی شهرمون گفت۳م

من از کالا پزشکی پرسیدم 800 ولی خود بیمارستانا ملیونی میگیرن

به من بیمارستان گفته ۳

من به دکترم گفتم پمپ درد میخوام گفت خودت میدونی اما من توصیه نمیکنم چون تو اتاق عمل به اندازه کافی مورفین و مخدر دریافت میکنی باز اونم بخوای بیشتر میشه و خواه ناخواه روی شیرت و بچت تاثیر میزاره خوب نیست دیگه منم نظرم عوض شد

۳میلیون هس توی اتاق عمل قبل اینکه عملت کنن میگی و اینکه خیلی عالیه نمیزاره درد و متوجه بشی

خانوما پمپ درد رو چجوری و کی استفاده میکنن

اره اتفاقا سوال منم هست وسطای تیر منم زایمانمه

سوال های مرتبط

مامان آنا مامان آنا روزهای ابتدایی تولد
مامان ریحانه مامان ریحانه هفته سی‌وپنجم بارداری