بیمارستان خصوصی ۴تومن گفته ب من
هزینش ۳۵۰۰بود من نگرفتم با شیاف در دم خیلی کم بود و قابل تحمل
من زنگ زدم بیمارستان خصوصی شهرمون گفت۳م
من از کالا پزشکی پرسیدم 800 ولی خود بیمارستانا ملیونی میگیرن
به من بیمارستان گفته ۳
من به دکترم گفتم پمپ درد میخوام گفت خودت میدونی اما من توصیه نمیکنم چون تو اتاق عمل به اندازه کافی مورفین و مخدر دریافت میکنی باز اونم بخوای بیشتر میشه و خواه ناخواه روی شیرت و بچت تاثیر میزاره خوب نیست دیگه منم نظرم عوض شد
۳میلیون هس توی اتاق عمل قبل اینکه عملت کنن میگی و اینکه خیلی عالیه نمیزاره درد و متوجه بشی
خانوما پمپ درد رو چجوری و کی استفاده میکنن
اره اتفاقا سوال منم هست وسطای تیر منم زایمانمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.