من امروز زنگ زدم انگار داشتند، قیمتش هم گفتند بین ۱ونیم الی ۲ اینا
برا من ک گفتن نداره
من عسگریه بودم پمپ درد داشتم ولی حتی یک درصد دردو کم نکرد
بعد که پمپ درد تموم شد برام شیاف گذاشتن آب رو آتیش بود
همون موقع ک میان سرم و چیزا بزنن ب خود پرستار باید بگی البته با شیاف دردت خیلی کم میشه و اوکی میشی
نیاز ب پمپ درد نیس به نظرم همون شیاف خوبه
اون موقع که من رفتم نبود بازم زنگ بزنید از زایشگاه بپرسید
از بیرون باید بگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.