۶ پاسخ

من امروز زنگ زدم انگار داشتند، قیمتش هم گفتند بین ۱ونیم الی ۲ اینا

برا من ک گفتن نداره

من عسگریه بودم پمپ درد داشتم ولی حتی یک درصد دردو کم نکرد
بعد که پمپ درد تموم شد برام شیاف گذاشتن آب رو آتیش بود

همون موقع ک میان سرم و چیزا بزنن ب خود پرستار باید بگی البته با شیاف دردت خیلی کم میشه و اوکی میشی
نیاز ب پمپ درد نیس به نظرم همون شیاف خوبه

اون موقع که من رفتم نبود بازم زنگ بزنید از زایشگاه بپرسید

از بیرون باید بگیری

سوال های مرتبط