۷ پاسخ

دردش قابل تحمله نیاز ب پمپ درد نیست بنظرم
مسکن‌هم میزنن بهت

باید بپرسی ولی فک کنم داشته باشن میلاد ک داشت خودشون تو ریکاوری پرسیدن میخوای یا نه
بهمن ماه ۱تومن بود هزینش
ولی بگیر واقعا لازمه

از بیمارستان حتما بپرس و تهیه کن.
من که دردشو کشیدم می‌دونم چجوریه بهت میگم حتما پمپ بگیر ، نداشتن حتما یه بسته شیاف خودت ببر چون بیمارستان دوتا بیشتر نمیده

تخت کناری من پمپ درد داشت جیغ و داد میکرد من نداشتم مشکلی هم نداشتم بنظرم شیاف بهتروکارساز تر باشه

من ۳سال پیش اونجا زایمان کردم داشتن عزیزم.بازم تماس بگیر سوال کن

من سال۴۰۲ که زایمان کردم داشتن...ولی پمپ درد بیمارستان میلاد بهتر بود
پمپ درد کلینیک اصفهان مورفینش خیلی بود همش گیج و منگ بودم
ولی پمپ درد بیمارستان میلاد بهتر بود ب نظرم

خود بیمارستان ک نداشت
ولی بنظرم لازمم نیست دردش قابل تحمله.من خودم کادر درمانم دکتر بیهوشی بم گفت دوستانه توصیه نمیکنم استفاده کنی.

سوال های مرتبط

مامان آقا محمد👶 مامان آقا محمد👶 روزهای ابتدایی تولد