من ک تو دوتاشم نگرفتم الان نمیگیرم .
شیاف و اونی ک میزنن توسروم کافیه
من واسه زایمان اولم نگرفتم بنظرم دردش قابل تحمل بود
خیلی خوبه من گرفتم
خیلی میگن خوبه
واقعا عالیههه اصن شک نکن
اتفاقا خیلی کمکت میکنه اگه نگیری خیلی باید درد بکشی
میگن خوبه
من بارداری قبلی داشتم اصلا درد نکشیدم اومدم خونه دردام رفته بود مسکن میخوردم یبارم شیاف گذاشتم دردی نداشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.