خانوما بنظرتون پمپ درد بگیریم شیافف نیازه بزنیم؟؟؟
#بارداری

۴ پاسخ

ن من پمپ درد داشم شیاف نزاشم

پمپ ک میزارن ولی شیافم از داروخانه حتما بگیر ببر.شاید پمپ ضد دردت تموم شد و‌درد داشتی.و برا راه رفتن یکساعت قبلش دو تا شیاف بزار. چون اونموقت ذیگه پمپ نداری

اره عزیزم
اون موقع ک از خونه میخوای راه بیفتی شیاف بذار چون اثر شیاف چند ساعت بده وقتی تاثیر بی حسیات بره شیاف اثر میذاره و باعث میشه کمتر درد حس کنی
واییی مهسا جون من از سر درد بد سزارین میترسم با ماساژ شکمی 🥲

یرای زایمان سزارین حتما بگیر پمپ درد شیافم میزارن

سوال های مرتبط

مامان آقا محمد👶 مامان آقا محمد👶 روزهای ابتدایی تولد