پمپ درد برای سزارین بگیرم؟

۱۵ پاسخ

من شیاف گذاشتم قابل تحمل بود

من ک اتاق عمل دکترم گفت نگیر هزینخ بی خوده با شیاف اوکی میشی
و واقعا هم همین بوو

بگیر شک نکن

صد در صد بگیر

حتما بگیر حرف نداره

من شنیدم خیلی عالیه

برا زایمان طبیعی هم میشه یا فقط برا سزارین میگیرن

من نگرفتم سر زایمانم پشییییمووونم بسسسکه درد داشتم همه پاشده بودم راه میرفتن من نمیتونستم پاهامو تکون بدم از درد
بگیر حتما

صد در صد بگیر

من گرفتم خیلییییی خوب بود

آره با پمپ اصلا درد نمیفهمی

صد در صد

اره من گرفتم خیلی خوب بود بعد اون ک‌ تموم شد شروع کردم‌ شیاف استفاده‌کردم

حتما بگیر عالیه

نمی‌خواهد بابا فقط روز اول بعد خوب میشی

سوال های مرتبط

مامان علیسام مامان علیسام هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ₘₑₗᵢₛₐ🦋ₚₐᵣₛₐ مامان ₘₑₗᵢₛₐ🦋ₚₐᵣₛₐ ۱۱ ماهگی
مامان میکائیلم🥲🫀 مامان میکائیلم🥲🫀 ۴ ماهگی