یک دونه بسه نترس بعدش با شیاف آروم میشی
عزیزم پمپ درد رو فقط داخل اتاق عمل بهت میزنن اونم فقط یدونه
بیشتر از یکی نمیدن
تاحالانشنیدم چطوری استفاده میشه منم سزارین میشم
خانما مگه سزارین هم پمپ درد داره؟
حین زایمان که بیحسی بعدشم شیاف میدن. این پمپ درد کجا لازم میشه؟
کلا یدونست وصله به سرمت.
یدونه بیشتر نمیدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.