حتما بگیر عزیزم، من گرفته بودم هیچی حس نکردم
من که دکترم اجازه نمیده بگیرم میگه گیجت میکنه و برای بچه ضرر داره گفت قبل از عمل شیاف بذار بعدش هم بذار
حتما بگیر و میزان دردت بستگی به بدنت داره پس داشته باشی خیالت راحتتر
زایمان اولته خیلی درد نداری بعد سزارین. دردت قابل تحمل و با شیاف کنترل میشه
من گرفتم خیلی خوب بود هیچ دردی نداشتم بعد اینکه از بی حسی دراومدم
داره خوبه ولی خیلیا با شیاف و سرم ک میزنن اوکی میشن بستگی به استانه تحملتم داره
دردا کمتر میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.