مامانا بعد سزارین پمپ درد خوبه که درد نمیگیره؟

۷ پاسخ

حتما بگیر عزیزم، من گرفته بودم هیچی حس نکردم

من که دکترم اجازه نمیده بگیرم میگه گیجت میکنه و برای بچه ضرر داره گفت قبل از عمل شیاف بذار بعدش هم بذار

حتما بگیر و میزان دردت بستگی به بدنت داره پس داشته باشی خیالت راحتتر

زایمان اولته خیلی درد نداری بعد سزارین. دردت قابل تحمل و با شیاف کنترل میشه

من گرفتم خیلی خوب بود هیچ دردی نداشتم بعد اینکه از بی حسی دراومدم

داره خوبه ولی خیلیا با شیاف و سرم ک میزنن اوکی میشن بستگی به استانه تحملتم داره

دردا کمتر میکنه

سوال های مرتبط

مامان میکائیلم🥲🫀 مامان میکائیلم🥲🫀 ۴ ماهگی
مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی
مامان علیسام مامان علیسام هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ₘₑₗᵢₛₐ🦋ₚₐᵣₛₐ مامان ₘₑₗᵢₛₐ🦋ₚₐᵣₛₐ ۱۱ ماهگی
مامان بی بی مامان بی بی ۵ ماهگی