۱۳ پاسخ

دخترمن سه ماهگی غلت زد

دوروز مونده به ۵ماهگی زد

کارن من چند وقتیه قشنگ غلت میزنه همه جارو دور میزنه

دختره من درتلاشه واس سینه خیز رفتن غلتم میزنه

آرن یه ماهه غلت میزنه اما خب وقتی میذارمش ب شکم برنمیگرده ب کمر‌

از سه ماهگی به پهلو میشد الان خودش کامل برمیگرده
بزارش زمین خودش تلاش می‌کنه برمیگرده

بچه ی من تا ۴ماه ونیم زور میزد نمیتونست رو سطح شیب دار میذاشتم ولی کامل غلت میزد از ۴ماه ونیم به بعد کامل خودش غلت میزنه

۴ماهو ۱۶روز

دختر من۳ماهگی غلت زد الان درتلاشه ک دیگ‌سینه خیزبره

چند روز دیگه میزنه
نگران نباش

عزیزم زوده هنوز دختر من تازه داره غلط میزنه میچرخید به پهلو ولی غلط زدن و تازه شروع کرده عجله نکن عادیع

مهدیار هنوز غلت نمیزنه😀

دختر منم همینطور به کمر میزارمم برنمیگرده

سوال های مرتبط