۴ پاسخ

من گذاشته بودم ی گوشه
گردگیری کردم افتاد زمین
بعدم جارو زدم رفت تو جارو
میتونی نگه داری
میتونی بندازی دور

من‌ گذاشتم داخل گلدون گم نشه
یروز پسرم رفت انداختشون داخل زباله

برای رایان فرشته مهربون این جعبه هدیه رو آورده بود.روزی که دندونش افتاد گذاشتش زیر بالش بعدم فرشته مهربون یسری هدایا با ی نامه براش گذاشت که تو ی بخشی از نامه بهش گفت بزرگ بشی متوجه میشی اون فرشته مهربون کیه و اول اسمشم م.... داره(منظورم مامان بود) که بعدها یهو بفهمه واقعیت نداشت تو ذوقش نخوره.چون من اصلا بهش دروغ نمیگم.دندوناشم ی ظرف کوچولو گرفتم جمع میکنم همشو.بزرگ شد بهش میدم خواست نگه دار نخواست بندازه برع

تصویر

هیچی بزار زیر بالشت براش یه هدیه بخر بعدم یادگاری نگهدار من ک اینکارو کردم

سوال های مرتبط