چیزی نکفتن دیر رفتی زیر نظر بهداشت ؟؟؟
من سه سال کارمند مرکز بهداشت بودم😄از همون هفته های اول با توجه به عِرقی که داشتم تشکیل پرونده دادم😂
تبرررریک🌸
ینی چی بهداشتی شدین
مبارررکا باشه بهداشتی های رو هم ملاقات کردی🤣🤣🤣
آفرین
مبارکه گلم😁😇
من فقط موقع واکسن بچه میرم
خوب خداروشکر بسلامتی عزیزم
من هم دیر رفتم بهداشت اینقدر همه گفتن بهداشتیا خیلی سم ن😆
ولی بهداشت سمت ما اینقدررر خوب و مهربونن خیلی حس خوبی دارن😅
خوش به حالت خواهر😍😍مبارکه
من هنوز بهداشتی نشدم😂😂😂😂
من اونروز رفتم ضربان گوش بدم ساعت ۱۲ بود هیشکی نبود میگفتن جلسه بوده همه رفتن🤣🤣🤣 حالا من تلفنی تشکیل پرونده داده بودم و ماما تلفنی همیشه ساعت ۱ به بعد زنگ میزد بهماا یبار حضوری رفتم که اوناهم گیر ندن چرا نمیای حضوری بیینیمت که نبودن🤣🤣💔
من این طلسمو تو ۳۴ هفتگی شکستم😂🤌🏻
منم تو ۳۴ هفته بهداشتی شدمممم😂😂😂
😂😂😂تبریک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.