بلاخره بعد از گذشت ۳۲ هفته منم بهداشتی شدم 😆😅

تصویر
۱۳ پاسخ

چیزی نکفتن دیر رفتی زیر نظر بهداشت ؟؟؟

من سه سال کارمند مرکز بهداشت بودم😄از همون هفته های اول با توجه به عِرقی که داشتم تشکیل پرونده دادم😂
تبرررریک🌸

ینی چی بهداشتی شدین

مبارررکا باشه بهداشتی های رو هم ملاقات کردی🤣🤣🤣

آفرین
مبارکه گلم😁😇

من فقط موقع واکسن بچه میرم

خوب خداروشکر بسلامتی عزیزم

من هم دیر رفتم بهداشت اینقدر همه گفتن بهداشتیا خیلی سم ن😆
ولی بهداشت سمت ما اینقدررر خوب و مهربونن خیلی حس خوبی دارن😅

خوش به حالت خواهر😍😍مبارکه
من هنوز بهداشتی نشدم😂😂😂😂

من اونروز رفتم ضربان گوش بدم ساعت ۱۲ بود هیشکی نبود میگفتن جلسه بوده همه رفتن🤣🤣🤣 حالا من تلفنی تشکیل پرونده داده بودم و ماما تلفنی همیشه ساعت ۱ به بعد زنگ میزد بهماا یبار حضوری رفتم که اوناهم گیر ندن چرا نمیای حضوری بیینیمت که نبودن🤣🤣💔

من این طلسمو تو ۳۴ هفتگی شکستم😂🤌🏻

منم تو ۳۴ هفته بهداشتی شدمممم😂😂😂

😂😂😂تبریک

سوال های مرتبط

مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری
مامان بردیا و بهنیا❤️ مامان بردیا و بهنیا❤️ هفته سی‌وششم بارداری
مامان نیلماه مامان نیلماه ۷ ماهگی