۹ پاسخ

من از همون غذای خودمون میدم میان وعده هم تو خونه هرچی داشته باشیم میدم میوه و تخمه و مغزیجات یا شیر و دنت و ..

غذاش با ما یکیه

غذای سفره بده بزرگ شد بد غذا نشه

فقط وقتی فست فود یا غذا مناسبش نباشه جدا میپزم
میان وعده میوه اتمیل شیرخرما پفیلا

منم جدا میپزم چون دنداناشو خیلی کمه
هرچیزیو نمیتونه بخوره

چرا جدا بپزم؟ مگراینکه غذایی که میخوریم رو بدونم دوست نداره یه چیز دیگه درست میکنم براش

از ۱۰ ماهگی غذای سفره میدم

من از یکسالگی غذای سفره رو دادم جدا نپختم.
میان وعده شیر با کیک.فرنی.بیسکوییت.بادام زمینی.و....

من اکثرا جدا میپزم
سیب، موز، خیار، اجیل، ماست، شیر موز

سوال های مرتبط

مامان رهام مامان رهام ۲ سالگی
مامان نیهان مامان نیهان ۲ سالگی
مامان یاسین کوچولو مامان یاسین کوچولو ۲ سالگی
مامان دوقلو ها،🐣🫀🐣 مامان دوقلو ها،🐣🫀🐣 ۲ سالگی