۳۴ پاسخ

با همه چی کار دارن.راه رفتنت.خابیدنت.بیدارشدنت.بدنت.زندگیت.شوهرت.یکی نیست بگه ب شماها چه خب توفکر زندگی خودتون باشید.بخدا اگه کسی با کسی کاری نداشته باشه هیچ مشکلی تو زندگی هیچ کس پیش نمیاد.

خیلیم قشنگ و پر از وایب مثبتی
اهمیت نده بهشون

سلامت روان ندارن مردم😐😑

مامي ورزشكار خوش تيپ🤌🏻

اتفاقا امشب شوهرم بهم گفت شکمت چرابزرگ نمیشه اصلا رشد کرد دلم یه جوری شد🥲😑

منم از همه ی ادمای باشگامون متنفرم از بس نظرایی میدن که اصلا بهشون مربوط نمیشه فوضولای بی خاصیت😤😤😤😤

چه مامان خوشگلی 😍🥰شکمتم تپلی و خوشگله عزیزم ❤️به حرفاشون اهمیت نده ولشون کن

شکمت خوبه بابا.
بچه دار شدن هم بخشی از رشد فردی خودِ آدمه.بخشی از مسیر زندگی.

عزیزم این مردم فقط چرتو پرت میگن انگاری مثلا اون حرف و بزنن بهش مدال طلا میدن کم‌نمیارن😬 مهم نباشه ادامه بده کار خودتو

تو یه جمع ک میشینی همه از سختی بچه داری و زایمان و گرونی میگن ، همیجوری خودمون هورمونامون بهم ریختس بقیه هم میخان عذابت بدن

من فقط زیبایی دیدم❤️

چرا بمن میگن شکمت کوچیک خوشحال میشم😅😅

وای اتفاقا شکمت چه خوش فرم و نازه ماشالله🥹🥹😍😍😍 کجاش کوچیکه؟ بنظرم کاملا مناسبه مامان به این خوش هیکلی ❤️❤️❤️

چقدر رووو مخههه این نظر دادنشون درباره بدن خانم باردار
واییی من هر کی میبینه وایییی چقدر چاق شدی واقعا رو مخمه خب بدن تا بدن فرق داره یکی هر چی میخوره چاق نمیشه حتی تو بارداری من نه
اصلا یکی نیست اصلا بهشون بگه به شمااا چه قیافه ما به باردار میخوره یا نه به شمااا چه چاق یا لاغر شدیم

شلوارت شلوار بارداریه؟؟؟
کلا ادما تو هر مرحله ای از زندگیت باشی ی حرفی میزننن

چه مامان خوش انرژی و خوشکلی

عزیزم ب خوردوخوراک مردم چکارداری بزاربخورن بابا...
منوهرکی میبینه بعضیاک فرهنگ دارن تعریف میکنن بعضیام میگن چقدرگنده ای و....کلاآدماشعورتعریف مثبت ندارن

منم قبل بارداریم چندساله بدنسازی کار کردم الان بخاطر حاملگی نمیرم ولی میخوام شروع کنم شما چ ورزشی امجام میدین از چند هفته دکترتون اجازه داده؟؟

منم شکمم کوچیکه هنوز. یه زن مسن هم بهم گفت وزن بچت کمه.
گفتم نه سونو دادم گفته همه چیش خوبه.
آخه بگو مگه شما دکترین؟
یا کسی خواست نظر بدین😮‍💨😮‍💨

اوف چقد انرژی منفی😮‍💨😮‍💨افرین به روحیه و انرژیت عزیزم که قوی همچنان ادامه میدی 😍😘♥️
چقد الان بیشتر از همیشه خانمای باردار و روحیات لطیفشون رو درک میکنم چون من خودم ی نفر یه حرف بهم بزنه تا چند روز تو تختم و کلبه احزان میسازم واسه خودم الکی الکی🥲😮‍💨😅😅

تو هرکاری بکنی چ خوب چ بد مردم دهنشون همیشه بازه
نمیشه در دهنشونو بست پس تو باید بیخیال باشی

ندید بگیر بعد زایمان ایشالا دوباره بدن و میسازیم 🤌

چ قشنگ😍😍😍

هرکاری کنی مردم یچیزی میگن منم شکمم کوچیکه

مماشالله بهت عزیزم زیبا و خوش اندام
شکمتم گردالی و قشنگه من اصلا شکم ندارم😍
یعنی هرکس ببینه با تعجب میگه وا مگه تو حامله ای

والا مردم راه هم بری میگن چرا از سمت راست راه رفتی،میگفتی به خودم مربوطه😘🩵جذاب

ملت کم دارن من دیدم بعضی ها تا ماه های آخر باشگاه میرن به شکم نیس مثلا من الان اصلا شکم ندارم خانوادگی اینجوریم و واقعا دوس دارم مث شما ورزش کنم ک فقط نینی وزن اضافه کنه نه من و خب با ورزش میگن زایمان راحت تره👌

چه مامان ناز و خوش هیکلی😍😍
مردمو ولش کن🥲🫡
یسوال شخصی(شما کم مویی یا کار خاصب میکنی من برای بارداری لیزر نمیرم و بخاطر هرمونام موهام بیشتر شده و موهتی کرکی زدم البته ک از طرف پدری پر موعم نمیدونم چیکار کنم )

فقط به فکر سلامتی و ورزش خودت باش البته به خودت فشار هم نیار اینجور حرفا زیاده رد شو ازشون

اوووووف چه مامی خوش تیپی😍🌱 حسودن اجی بیخیال

به حرفای مردم توجه نکن عزیزم

ی سریا قرار بود آینه دسشویی بشن اشتباهی ادم شدن 🫠

چه مادر جذابی😍😍

مامان قشنگ😍

سوال های مرتبط

مامان فراز 👶🩵 مامان فراز 👶🩵 ۶ ماهگی
مامان شاهیار💙 مامان شاهیار💙 ۳ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۴ ماهگی