دوستان لطفا جواب بدید تو آزمایش و سونو ۱۳ هفته جنسیت میگ؟

۷ پاسخ

نه ۱۸هفته جنسیت مبگن

من ۱۲هفته و۴روزم بودگفت دختره

اره میگن اگر بگه پسره دقیق درست گفته ولی دختر خطا داره

توسونو معمولا میگن

بستگی ب جایی ک میری داری ولی در کل نباید به انتی بسنده کرد

نه معمولا قطعی نیست

به من نگفتن عزیزم من امروز رفتم

سوال های مرتبط

مامان معجزه ی من🩷 مامان معجزه ی من🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری