دوستان تو سونو ۱۳ هفته جنسیت میزنن؟؟

۷ پاسخ

من ۱۲ هفته رفتم برام نوشت.

من 13 هفته و 5 روز رفته بودم گف معلوم نیس 😐
امروز 18 هفته دوباره رفتم گف دختره

سلام خوبی عزیزم یه پیجی هست تشخیص جنسیت آنلاین انجام میده پیامش بده کمکت میکنه
این پیج روبیکا ایتا سروش nini_bardari99
وتماس 09055484640

اگه پسر باشه احتمالا فهمیده میشه ، ولی اکثر اوقات احتمال میدن

احتمالی میگه

احتمال میدن ولی قطعی نیست

برام ننوشت ولی گفت احتمالا دختر

سوال های مرتبط

مامان 🍬شوکولات🍬 مامان 🍬شوکولات🍬 هفته هجدهم بارداری
مامان رُزا🌹🎀 مامان رُزا🌹🎀 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فسقلیا مامان فسقلیا هفته سی‌وپنجم بارداری