۱۲ پاسخ

سلام.عزیزان.ببخشید غربالگری اول رو بین چه هفته های بلید انجام داد

من سه تاشون آن تی گفت درستم بود

آره میگن

بله من هفته۱۳و۳روز رفتم گف ۹۰درصد دخمله🩷🥹

برا من‌گف زوده هنو

منم 12هفته م رفتم احتمال دختر داد ولی بقیه میگن پسره تایپیکمو ببین بعضیام گفتن زوده یا اشتباه میشه دکتر هم گفت 2هفته دیگه بیا

انومالی هم بعضی وقتا اشتباه میگه دیگه چه برسه سونو معمولی ۱۳ هفته

۱۵ و هفته ۵ روز برو

آره عزیزم اگه جا خوبی بری میگه

نه زوده

من رفتم الکی بهم جنسیت رو گفت 15هفته بودم

بشین ۱۵هفته برو

سوال های مرتبط

مامان نبات مامان نبات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نبات مامان نبات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نُقلی👶🏻 مامان نُقلی👶🏻 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مامان آراد مامان مامان آراد هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان amirreza مامان amirreza روزهای ابتدایی تولد
مامان رُزا🌹🎀 مامان رُزا🌹🎀 هفته چهلم بارداری