۱۵ پاسخ

من ۱۵هفته ودوروز رفتم بااینکه صددرصد گفته بود اشتباه شد

14هفته من رفتن گفتن پسره توهم برو جنسیت مشخصه دیگه

زوده شونزده دیده میشن ولی من هیجده کلا با انومالی رفتم

تو ان تی اگ احتمال پسر بدن همونه من ان تی قطعی گف پسر ولی خودم شک داشتم تا انومالی هم گف پسر

من رفتم درست بود و پسرم الان بغلمه😍

من نمیخواستم برم ۱۵ هفته سونو یبارگی میخواستم انومالی برم که جنسیت قشنگ مشخص باشه
چون لکه بینی داشتم رفتم جنسیت رو گفت انومالی هم همونو گفت

هفته ۱۳ هم مشخصه

من نرفتم تحمل کردم🤧 سخت بودا ولی دیگه گفتم آنومالی دقیق تره

من عزیزم،
فک کنم ۱۵هفتم تموم شده بود
قطعی جنسیت رو گفت

من گفت ۱۰۰درصد

من هفته دوازدهم رفتم صد در صد جنسیت گفت جشنم گرفتیم

من رفتم

من هفته دوازده رفتم🤣🤣🤣

زود نیس یکم

من‌‌‌

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم هفته شانزدهم بارداری
مامان مهرسانا🎀مهراسا مامان مهرسانا🎀مهراسا ۸ ماهگی
مامان داداش‌ِ آجی آهو🩷💙 مامان داداش‌ِ آجی آهو🩷💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هامین🌞 هانا🌟 مامان هامین🌞 هانا🌟 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 🍬شوکولات🍬 مامان 🍬شوکولات🍬 هفته هجدهم بارداری
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری