کیا ۱۵ هفته رفتن سونو برای تعیین جنسیت و درست بوده؟؟؟

۶ پاسخ

دکترم گفت تو آنومالی میگن

من دکترم گفت نرو صد در صدی نیست

من پونزده هفته رفتم انومالی هم همونو گفت

من رفتم دیروز،بهم گفت یک هفته دیگه بیا قطعی مشخص میشه ولی گفت احتمال قوی پسره

من ۱۳ هفته رفتم گفت قطعی

مم ۱۴هفته رفتم قطعیشوگفت

سوال های مرتبط

مامان داداش‌ِ آجی آهو🩷💙 مامان داداش‌ِ آجی آهو🩷💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مهرسانا🎀مهراسا مامان مهرسانا🎀مهراسا ۸ ماهگی
مامان محیـ🩰ــا مامان محیـ🩰ــا روزهای ابتدایی تولد
مامان دنیز مامان دنیز هفته هجدهم بارداری
مامان مهدا مامان مهدا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان رایان👑 مامان رایان👑 ۴ ماهگی