کیا تو هفته شانزدهم اینا رفتن سونو جنسیت .درست بود!؟

۴ پاسخ

من پونزده هفته رفتم گفت احتمال پسر صددرصد نگفت

2 هفته دیگه صبر کن راحت آنومالی بده چون بازم تو هفته پایین تر احتمال خطا هست

اره درست بود

من ۱۵کامل شد رفتم و درست بود

سوال های مرتبط

مامان نیکان و آیکان❤️ مامان نیکان و آیکان❤️ هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم هفته شانزدهم بارداری
مامان نیروانا مامان نیروانا هفته نوزدهم بارداری
مامان داداش‌ِ آجی آهو🩷💙 مامان داداش‌ِ آجی آهو🩷💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان محیـ🩰ــا مامان محیـ🩰ــا روزهای ابتدایی تولد
مامان مهرسانا🎀مهراسا مامان مهرسانا🎀مهراسا ۹ ماهگی
مامان کارن👩‍❤️‍👩👼 مامان کارن👩‍❤️‍👩👼 ۸ ماهگی