۱۲ پاسخ

من 12 هفته بودم احتمال دختر داد
هفته 15گف صدرصد دختره

من ۱۴ هفته و ۴ روز دادم گفت ۹۰ درصد دختره ،جواب سلفری اومد درست بود

من ۱۴ هفته رفتم گفت پسره آنومالی هم گفت پسره

۱۶ به بعد دقیق تره

من ۱۲ هفته سوتو ان تی دادم که گفت احتمالا دختره.ولی ۱۸ هفته سونو آنومالی گفت پسره.
اصلا مگه سونو ۱۵ هفته داریم؟مگه نباید ۱۲و۱۸ هفته سونو بدیم؟

من 15 هفته احتمال دختر داد ولی اشتباه بود

من...

اره دیگه

من هفته دوازدهم احتمال دختر داد ۱۷هفته هم صد در صد گفت دختر

مننن

من ۱۴ هفته بودم ۷۰ درصد احتمال داد آنومالیم همون شد

من هفته ۱۱ و ۱۳ دادم احتمال دادن ولی درست بود

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم هفته شانزدهم بارداری
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان زهرام و معجزه💙 مامان زهرام و معجزه💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دخترم🩷 مامان دخترم🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان بردیا و برسام مامان بردیا و برسام هفته بیست‌ودوم بارداری