تو سونو Ntتعین جنسیت صددرصد است

۱۴ پاسخ

نه عزیزم احتمالیه انومالی صد درصدع

برا من اشتباه شد

خیرررر

احتماله

نه اصلا

اصلا
برای منکه درست نبود با اینکه بهترین سونو رو رفتم

عکس بچتو بفرس

خیر احتماله

بستگی داره دکترتون بگه احتمال درست بودنش چه قدره

نه بهت احتمال میده برا من احتمال نود درصد داد انومالی درست بود ولی انومالی دقیق درسته میگن انتی خطا زیاد داره

نه پنجاه پنجاهه

برای من درست بود

نه عزیزم

خیر😌50/50

سوال های مرتبط

مامان بردیا و برسام مامان بردیا و برسام هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دخترم🩷 مامان دخترم🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری