۵ پاسخ

عزیزم دختر من ۲۶۰۰به دنیا اومد الان۷۵۰۰هم دکتر هم بهداشت گفت خوبه.
نسبت به تولد و تحرک بچه و ژنتیکی اینا در نظر بگیری نه نسبت به بقیه هم سناش

پسر من ۸/۸۰۰ بود

عزیزم ببین این نموداره وزن بچه هاست توی کارت واکسن
وزن تولدشو بزار
وزن هر ماه قبلیم که داری بزار
وزن الانشم بزار اگر روی یک خط ثابت داره میره بالا اوکیه استرس نداشته باش
وزن بالا امکان دیابت و پرخوری و خیلی از بیماریهارو افزایش میده
یک بچه نرمال توی سن یکسالگی همون ۹ کیلو اینا هست

تصویر

دختر من پانزده ماهه داره میشه هنوز۸۵۰۰هست

مال من ۸/۱۰۰☹️

سوال های مرتبط