۹ پاسخ

وزنش کاملا اوکیههههه
دختر من ۳۱۰۰ بود یکسالگی ۹۳۰۰
چخبره ۹ کیلو وزن تولدش کم بوده
نگران نباش

من متوجه شدم دکترا الکی استزس میدن که همش بری پیششون

هیچی غصه نخور بچه ات اگه سالمه و مشکلی نداره کمبود وزن خیلی مهم نیست دختر من یکسالگی ۶ کیلو بود الان ماشالا کلاس اوله از همه هم زرنگ تر و باهوشتره

شیر خشک بده نان

دختر من هشت کیلو نیم از نظر خودم اوکیه از نظر خانواده شوهرم ضعیف ولی بیش از اندازه هوشیار زرنگ طوری که هر کلمه ای بگم تا حدودی یا بیشتر تکرار می‌کنه کلمه و خانواده شوهر دستور دادن بفرستمش کلاس زبان پریشب عمش بغلش کرده داشت می‌رفت دخترم تو بغلش شوخی میکرد گفت بستک یعنی وایستا بپوشم اینم گفت بستک باباش اسمش صدا میکنم دو بار اسم دختر عموش گفتم هستی اینم گفت دیشب لگد زد بهم تو مغازه گفتم زشته نکن اینم گفت ژشته 🥹🥹🥹

پنج وعده غذا مقوی بده بهش اگه شیر خودت میدی کنارش شیرخشک هم بده

بچه منم ۲۹۰۰بود
الان کشیدم ۸۵۰۰
مهم اینه استخونشون سالمع

دختر منم وزن تولدش ۲۹۰۰بود الان یکسال یک ماهش ۷۵۰۰وزنش
ون تا متخصص هم بردم بی فایده بود

من که شنیدم یک‌سالگی باید ۳ برابر وزن تولد شده باشن بچها ، ک خداروشکر دختر شما شده

سوال های مرتبط