پدی لاکت نذاشتم بخچال اشکال نداره میدم بچم بخوره؟

۳ پاسخ

منم نزاشتم🫤💔

بزاری یخچال خیلی بهتره اصلا داروی یخچالیه بخاطر باکتریایی که تو دارو هست موندگاریش تو یخچال بیشتره

ازکی نزاشتی؟

سوال های مرتبط