خانما تا حالا کسی بچشو به روش لیزری ختنه کرده؟؟

۲ پاسخ

من حلقه زدم راضيم

یکی اینجا میگف با لیرز ختنه کردیم پوست بیضه ها رو سوزونده.حلقه بهتره

سوال های مرتبط

مامان یزدان فسقلی🧸 مامان یزدان فسقلی🧸 ۵ ماهگی
مامان هامین🐧❤️🐧 مامان هامین🐧❤️🐧 ۸ ماهگی
مامان ایلیا ؛ 🫐 مامان ایلیا ؛ 🫐 ۱۰ ماهگی