۶ پاسخ

۱۴۰۰ گرفت ۵ روز پیش ختنه کردم کارشون ک خوبه خیلی شلوغه اونجا

ناصری و بذر افشان خوبن ناصری میدونم اونجاس اما بذرافشان نمیدونم

من بردم اونجا ولی خوب ختنه نکردن میگن ناصری خوبه اون روزم از شانس من نبود

من پسر مو بردم حجتی خیلی راضی بودم این پسر دیگمم میخام ببرم همونجا هزینه های الان و نمیدونم چقدر میگیرن

ببر بیمارستان اکبر یاشیخ پیش دکتر ازادمند
قبل عید رایگان بود الان میگن دوتومن شده

من درمانگاه امام هادی ختنه کردم خیلی راضی هستم

سوال های مرتبط