ختنه فقط و فقط حلقه عالیه
اونم پیش دکتر بذرافشان
پیش دکتر شکوهی تو کلینیک سلامت کودک ختنه کردم ، لیزری هم خونریزی کمتری داره هم دوره نقاهت کوتاه تر . تقریبا یکسال پیش ۱٫۲۰۰شد .
پیش دکتر ناصری عالی بود
منم دوتا پسرم و ختنه کردن با روشی حلقه خیلی خوب بود اصلا اذیت نشدن خداروشکر
۳ ماهگی پسرم بردم پیش دکتر شکوهی کلینیک سلامت کودک وکیل آباد مطبش تو قاسم آباد خیلی راضی بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.