۵ پاسخ

ختنه فقط و فقط حلقه عالیه
اونم پیش دکتر بذرافشان

پیش دکتر شکوهی تو کلینیک سلامت کودک ختنه کردم ، لیزری هم خونریزی کمتری داره هم دوره نقاهت کوتاه تر . تقریبا یکسال پیش ۱٫۲۰۰شد .

پیش دکتر ناصری عالی بود

منم دوتا پسرم و ختنه کردن با روشی حلقه خیلی خوب بود اصلا اذیت نشدن خداروشکر

۳ ماهگی پسرم بردم پیش دکتر شکوهی کلینیک سلامت کودک وکیل آباد مطبش تو قاسم آباد خیلی راضی بودم

سوال های مرتبط

مامان یزدان فسقلی🧸 مامان یزدان فسقلی🧸 ۵ ماهگی