انگار داره میگه چیکار کنم با این اضافه وزن🤣
لپ هاش یا شکمش؟😂
خیلی آروم بزن روی شکمش اگه مثل تبل صدا داد یعنی باد داره اگه نه که ولش کن شاید تیپ بدنیش اینه
ینی ۳ماهگی بچه ها خودشون میشینن؟؟؟؟؟
نه عزیزم خوبه
دست بزن ب شکمش اگه سفت نیست اوکیه
وااای ننه جان من فقط لپاشو میبینم 🥹😍🤤ماشالا ماشالا بهش اسپند دود کن عزیزم
نه ورم نداره به نظر منکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.