۳ پاسخ

سلام آبجی جان
من شرایط اوایل بارداری شمارا داشتم بهم گفت انتی ۲/۳۰هست و سلفری دادم هنوز جوابش نیامد
شما سلفری دادین یا آمنیوسنتز چیکار کردین راهنمایی کن بیزحمت انقد استرس دارم

دو هفته یکبار

روزی ۴ وعده شیرخشک میدم

دوهفته یکبار

سوال های مرتبط