۴ پاسخ

واقعا کاش نبود

اصلا سخت نیست
انشالله به وقتش متوجه میشی که چقدر راحته و میتونی از پسش بر بیای
یسری مراقبتا داره از جمله اینکه مراقب باش تب نکنه( ولی اکثر نوزادا تب میکنن این طبیعیه) از بهداشت که برگشتی
خیلی خوب شیرش بده سیرش کن بعدش ۲ برابر وزنش بهش پاراکید بده
و روز اول هر چند ساعت یکبار کمپرس سرد بذار
روز دوم همینارو تکرار کن منتها کمپرس گرم بذار
(پاراکید رو هر ۴ساعت بده)
روز سوم میبینی سرحال و شنگول شده😍

آره منم توفکرشم بچه من یا یکم میبرم یادوم.دیگه بایدازقبل شربت پاراکیدتوخونه داشته باشیم

وایی من چی بگم ۸ روز دیگه
به امید خدا به آسونی رد بشه😍

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان ۴ ماهگی
مامان علیرضاومحمدطاها مامان علیرضاومحمدطاها ۸ ماهگی