۱۴ پاسخ

پوشک یک برداشتی یا ۰؟

وای ننه فقط کیسه آبگرم نانازش😍😍😍

اینم وسایلِ ساکِ نی نی من
آغوشی فکر نکنم بردارم چون خیلیا بردن استفاده نکردن

تصویر

ولی شیر خشک شیشه شیر بردار برای احتیاط پرستارا ممکنه بگن نده ولی یواشکی اتاق خلوت شد ب همراهت بگو درست کنه بده ب بچه

ونه کیسهاب گرم آغوشی هم اضافه هست
پتو دور پیج جوابه فقط
اونی که دسته بندی کردی چیه زردهستش یه بند آبی دورشه ؟

ای جونم مبارک گلم😍😍🥰

شیر دوش

میشه بگید کوله رو از کجا خریدین؟ اگه سایت داره؟

الهی به سلامتی برای منم دعا کن به سلامتی تا آخر بارداری برسم❤️

شیشه شیر فلاسک هم لازم نشد براو چون نزاشتن شیشه بدم گفتن اگه سینه نکرفت با قاشق بده بهش شیر

الهی بسلامتی چه خوشگل و گوگولی

یه پتو دیگ اگه بچت داره برش دار که بندازی زیر تختش

من همه چی آماده کردم نه برا خودم نیاز شد نه پسرم بیمارستان همه چی داد حتی مای بی بی و پماد😄

شونهو کیسه ابگرم نیاز نیس 😅😅

سوال های مرتبط