این مولتی و آ د خوبه؟

تصویر
۱۴ پاسخ

ویتامین آد را منم همینا به نیهان میدم با همین طعم هلو

نمیدونم عزیزم
چون من دیگه ADنمیدم
یعنی دکترش براش ننوشت .

اگه مولتی ویتامین میدی اد نباید بدی مقادیر زیاد ا د براش خوب نیس حساسیت میده

مولتی رو چند گرفتی گلم

یه روز در میون میدی عزیزم یا هر دو رو باهم؟

اره هردو عالین

آ د رو نمیدونم اما مولتیش عالیه

مولتی ویتامین میدی دیگه آد نده

بله عالیه

خوبه اره

الانم مگه آد میدن

آره خوبه

منم همینارو میدم به‌پسرم و دکترش میگه خوبه

آ د برای بچه ۱۰ ماهه یا یه بچه دیگه ؟

سوال های مرتبط

مامان امیر جان مامان امیر جان ۱۶ ماهگی
مامان قلقلی💓💙💙 مامان قلقلی💓💙💙 ۱۵ ماهگی