۲ پاسخ

من تجربه ای ندارم ولی دیدم تو گهواره اونایی که طبیعی بودن میگفتن بوی بدی میدن و بقیه میگفتن طبیعی بعد افتادن بخیه ها خوب میشه

برو‌نشون بده دکتر یا ماما عفونت نکرده باشه

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو. مامان پناه کوچولو. ۴ ماهگی