باقلی برای کمخونی خوبه یا ضرر داره؟

۷ پاسخ

خوب نیست

اگه با پوست خورده بشه درمان کم‌خونی هست

خیلی بده

خطرناکه نخورید

میگن خوب نیست .

خوب نیست البته خامش

میگم باقلی پلو رو باید باپوست خورد یانه آخه ابجیم میگ مااصلا پوست نمیکنیم میپزیم قاطی ماکارونی دمی میریزیم من خودم اصلا استفاده نمیکنم بهش گفتم من دیدم پوست میکنن درست یانه

سوال های مرتبط

مامان عشق کوچولو مامان عشق کوچولو هفته نهم بارداری
مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۵ سالگی
مامان ویهان مامان ویهان ۵ سالگی