سلام کوریزان سرماخوردگی
اگه ابریزش داره لوراتادین یا سیتریزین
سرماخوردگی الان بیشتر آلرژی فصل و گل و گیاهه من سیتریزین دادم سریع خوب شد
پلاژین برا سرماخوردگی
سیترین برا ابریزش و حساست خوبه
پلارژین کیدز
آیورامی هم خوبه
سیتریزین برای ابریزش بینی عطسه خوبه گلم پلارژین خلط اوره و برای سرفه های خلطی بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.