برای سرما خوردگی سیتریزین خوبه یا پلاژین؟

۶ پاسخ

سلام کوریزان سرماخوردگی
اگه ابریزش داره لوراتادین یا سیتریزین

سرماخوردگی الان بیشتر آلرژی فصل و گل و گیاهه من سیتریزین دادم سریع خوب شد

‌پلاژین برا سرماخوردگی
سیترین برا ابریزش و حساست خوبه

پلارژین کیدز

آیورامی هم خوبه

سیتریزین برای ابریزش بینی عطسه خوبه گلم پلارژین خلط اوره و برای سرفه های خلطی بهتره

سوال های مرتبط

مامان مامان آتنا مامان مامان آتنا ۴ سالگی
مامان مامان گلی مامان مامان گلی ۴ سالگی