ا ساعت بیشتر نزار زردیش زیاد نیست فقط تند تند حتی اگر خواب بود بهش هر ۲ ساعت شیر بده تا ادرار کنه من بودم دیگه زیر دستگاه نمیزاشتم
به بچه ۶ روزه عزیزم نبات داغ و این چیزا نده ضرر داره ، بی حالیش هم بخاطر زردیشه هم بخاطر زیر دستگاه بودن ، تعداد دفعات شیردهی ش رو زیاد کن اگر بی حالیش ادامه دار شد مجدد ببر دکتر
بخاطر زردیش هست ک بیحاله و همش خوابه
تا جایی ک میتونی بهش شیر بده و بیدارش کن ک بخوره تا زردی دفع بشه
عزیزم یک ساعت باید زیر دستگاه باشه
یک ساعتو نیم زیاده
دختر منم زیر دستگاه بود یک ساعت زیر دستگاه یک ساعت بیرون دستگاه
اون بی حالی بخاطر زردی زیاده
نبات داغ اخه چکار میکنه برا نوزاد؟
زردیش رو چنده؟؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.